Deze site heeft beperkte ondersteuning voor uw browser. We raden aan om over te schakelen naar Edge, Chrome, Safari of Firefox.

Betaal je Mae Lilly bestelling nu via Klarna! (of PayPal/iDeal/creditcard)

Meld je aan voor de nieuwsbrief en ontvang een code voor 10% shopkorting

Gratis verzending vanaf 50 euro - Binnen 1-2 werkdagen leuk verpakt in huis - Uniek en breed aanbod

WINKELMAND 0

Gefelicteerd! Je bestelling komt in aanmerking voor Gratis verzending! Nog €50 voor gratis verzending!
Voeg order notitie toe
Er zijn helaas niet meer aantallen beschikbaar van de

Producten
Combineer met
Subtotaal

Bestellen & betalen

BESTELLEN
Je kunt bij Mae-Lilly een bestelling plaatsen met of zonder account. 
Het is echter aan te raden een account aan te maken, dit is binnen een paar seconden gepiept én zo blijven al je gegevens bewaard en kun je je bestellingen gemakkelijk terugvinden. Wil je toch liever bestellen zonder account? Geen probleem, dat kan natuurlijk ook! 

BETALEN 

iDEAL
Met iDEAL reken je je nieuwe musthaves af in de vertrouwde internetbankieromgeving van jouw bank. iDEAL is heel snel, veilig en gemakkelijk in gebruik en is te gebruiken met de volgende banken: ABN Amro, ASN bank, Friesland bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS bank, Triodos bank, Van Lanschot Bankiers. 

PayPal
Met PayPal koppel eenvoudig je bankrekening en creditcard en bepaal zelf of je aankoop wordt afgeschreven van je bankrekening, creditcard of PayPal-saldo.

Creditcard
Wanneer je met creditcard betaalt, moet je eerst het type creditcard kiezen. Wij accepteren VISA, Maestro, Mastercard en American Express.

Achteraf betalen met Klarna
Bij ons kun je jouw favoriete nieuwe sieraden en (haar)accessoires bestellen en later betalen met Klarna. Kies tijdens het afrekenen voor "Achteraf betalen met Klarna" en je hebt 14 dagen de tijd om te betalen zonder extra kosten. Makkelijk, veilig en zonder gedoe.

BELGISCHE KLANTEN

Bancontact
Onze Belgische klanten kunnen ook betalen via PayPal en creditcard én via Bancontact. Kies Bancontact als betaalmethode, volg daarna de instructies online samen met je digipass of kaartlezer en daarna krijg je op je scherm een bevestiging van de betaling. 

Oeps...
Kreeg je bij het afrekenen een foutmelding op je scherm en weet je nu niet of je betaling goed doorgekomen is? Het handigste is om eerst even in te loggen op je bankrekening om te kijken of het bedrag is afgeschreven. Heb je alsnog twijfels, mail ons dan even!