Deze site heeft beperkte ondersteuning voor uw browser. We raden aan om over te schakelen naar Edge, Chrome, Safari of Firefox.

Meld je aan voor de nieuwsbrief en ontvang een code voor 10% shopkorting

WINKELMAND 0

Gefelicteerd! Je bestelling komt in aanmerking voor Gratis verzending! Nog €50 voor gratis verzending!
Voeg order notitie toe
Er zijn helaas niet meer aantallen beschikbaar van de

Producten
Combineer met
Subtotaal

BESTELLEN

Hebben jullie alle producten die op de site staan op voorraad?

Jazeker, de producten die online staan zijn allemaal op voorraad.
Mocht een product onverhoopt toch niet leverbaar zijn, zullen we deze zo snel mogelijk produceren of nasturen (mocht deze nog beschikbaar zijn) en opsturen.

Ik wil een bepaald product graag bestellen, maar dat is momenteel helaas niet op voorraad. Wanneer is deze weer beschikbaar?

Je kunt je op de betreffende productpagina inschrijven zodat je een mailtje krijgt wanneer het product weer voorradig is! We proberen natuurlijk alle items zo snel mogelijk weer na te bestellen en op voorraad te hebben, maar helaas kan dit soms door allerlei factoren wat langer duren.

Mocht je graag meer informatie willen over de beschikbaarheid van een bepaald item, stuur ons dan even een mailtje!

Ik heb zojuist een bestelling geplaatst, maar zie nu dat jullie een kortingsactie hebben lopen. Kan deze achteraf nog worden toegepast op mijn order?

Helaas niet. Als je bestelling eenmaal geplaatst is, kunnen wij de korting niet meer achteraf toepassen. Houd de site en onze socials dus goed in de gaten of er een actie loopt op dit moment!

Zijn jullie producten ook in een winkel verkrijgbaar?

De Mae-Lilly producten zijn in verschillende fysieke winkels en salons in Nederland en België verkrijgbaar; een overzicht van onze huidige verkooppunten vind je hier

Waar kan ik mij aanmelden voor jullie nieuwsbrief en shoppen met 10% korting?

Je kunt je abonneren op onze nieuwsbrief door helemaal naar de onderkant van onze website te scrollen en in de zwarte footer je e-mailadres in te voeren. Na aanmelding ontvang je per e-mail een code voor 10% shopkorting!

Is het mogelijk mijn bestelling te laten inpakken als cadeau?

Zeker, als je bij opmerkingen invult dat het een cadeautje is, zullen wij het extra leuk voor je inpakken!

HAARKLEMMEN

Ik heb heel lang en dik haar, welke haarklem raden jullie mij aan?

Speciaal voor iedereen met lang of veel en dik haar hebben we een categorie X(X)L haarklemmen in vele kleuren en soorten. Hier moet vast iets voor jou tussen zitten!

Ik ben op zoek naar een haarklem waarvan de tanden erg dicht op elkaar zitten, waar vind ik deze?

Deze vind je in de categorie haarklemmen voor fijn/kort haar!

SIERADEN

Van welk materiaal zijn jullie sieraden gemaakt?

Al onze sieraden zijn gemaakt van hoogwaardig stainless steel, oftewel roestvrijstaal. Dit materiaal is nikkelvrij, hypoallergeen en waterproof en verkleurt dus niet en gaat lekker lang mee!

SCRUNCHIES

Waar halen jullie al die leuke stoffen vandaan?

Oeh, dit is nu wat ze 'het geheim van de smid' noemen.... We stoppen veel tijd in het afstruinen van het internet en stoffenmarkten naar leuke en kwalitatief goede stoffen, dus dat houden we liever voor ons.

De scrunchie die ik pas in jullie collectie zag, zie ik nu niet meer op de site, komt deze nog terug?

Onze collectie wisselt regelmatig, sommige scrunchies zitten al vanaf het hele begin in ons assortiment en sommige seizoensgebonden artikelen verdwijnen op een gegeven moment weer. Je kunt ons altijd even mailen over een specifieke scrunchie die je mist, zodat we deze wellicht weer terug kunnen laten komen! 

B2B

Ik heb een (kap)salon of winkel, kan ik alle leuke producten ook zakelijk bij jullie inkopen?

Yes, dat kan! Je kunt hier een account aanmaken, als je ons dan even laat weten dat je dit gedaan hebt kunnen wij jou in ons systeem aanmerken als B2B klant zodat je onze producten met korting kunt inkopen!

Als bedrijf wil ik graag een haarklem als gift bij een PR pakket doen, kan ik bij jullie een (grote) hoeveelheid inkopen?

Zeker! Stuur ons zeker even mailtje of DM over de mogelijkheden en de prijs!

RETOURNEREN

Kan ik mijn bestelling eventueel retourneren of ruilen?

Mocht het product/de producten die je ontvangen hebt toch niet helemaal naar wens zijn, kun je deze binnen 14 dagen vanaf de dag dat je de bestelling hebt ontvangen retourneren. Zorg ervoor dat je producten ongedragen, onbeschadigd en in de originele staat retourneert. 

Het ruilen van een artikel is helaas niet mogelijk. Wil je toch een ander product, kun je zelf een nieuwe order plaatsen.

Hoe kan ik (een) deel van) mijn bestelling retourneren?

Wanneer je één of meerdere producten wilt retourneren, stuur dan even een mailtje naar service@maelilly.nl met daarin het bestelnummer, de betreffende producten en eventueel de reden van retournering. 

Hoe snel wordt mijn retourzending verwerkt en krijg ik het bedrag terug?

Zodra de retourzending bij ons binnen is gekomen wordt deze vrijwel direct verwerkt. Je ontvangt het bedrag binnen enkele (meestal al 1-2 werkdagen) terug op je rekening.

CONTACT

Ik ben influencer en zou graag wat producten ontvangen, kan dit?

Je kunt ons altijd een mailtje of DM sturen, dan kijken we samen naar de mogelijkheden!

Help, ik heb een andere vraag!

Je kunt ons bereiken via service@maelilly.nl of Instagram (DM). Er wordt sowieso binnen 24 uur gereageerd op je vraag!